مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-27دانش

مصائب و دغدغه های مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری


دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی در حالی مصاحبه ها و ارزیابی های علمی و عملی از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دکتری سال 99 را از روز گذشته آغاز کردند که بسیاری داوطلبان مصاحبه الکترونیکی ارزیابی دانشجو را یک روش ناصحیح و غیر عادلانه توصیف .

- دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی در حالی مصاحبه ها و ارزیابی های علمی و عملی از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دکتری سال 99 را از روز گذشته آغاز کردند که بسیاری داوطلبان مصاحبه الکترونیکی ارزیابی دانشجو را یک روش ناصحیح و غیر عادلانه توصیف می کنند و معتقد هستند دانشگاه ها نمی توانند در یک زمان 15 دقیقه ای برداشت درستی از سطح علمی داوطلبان کسب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ پس از کش و قوس های فراوان در خصوص زمان برگزاری آزمون های سال 99 که به دلیل شیوع کرونا ویروس اتفاق افتاد در حال حاضر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی در حال برگرازی آزمون های علمی و عملی داوطلبان رشته های مختلف برای مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

یکی از مهم ترین و حساس ترین مصاحبه های دانشگاهی، مصاحبه از پذیرفته شدگان اولیه آزمون دکتری است جایی که داوطلبان 50 درصد نمره خود را در مصاحبه های علمی کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب و دغدغه های مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری

مصائب و دغدغه های مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری