مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:152020-09-26پزشكي

افزایش 3 برابری بستری های کرونایی در کاشان نسبت به 10 روز قبل


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش سه برابری تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نسبت به 10 روز پیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه حدود نیمی از مردم کاشان دستورالعمل های بهداشتی را در اماکن عمومی رعایت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه در ادارات با حدود 75 درصد رعایت بهترین اماکنی است که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند، ابراز داشت: حدود 58 درصد اصناف، 65 درصد واحدهای صنعتی و حدود 55 درصد وسایل نقلیه درون شهری و بیرون شهری نیز فقط در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ساعی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه متأسفانه هم اکنون شاهد رشد فزاینده ابتلاء و بستری بیماران کرونایی در منطقه کاشان هستیم، تصریح کرد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نسبت به 10 روز کاشان بیش از سه برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد متوفیان بیماران کرونایی هم در منطقه کاشان در شهریورماه نسبت به تیرماه امسال حدود چهار برابر شده است، خاطرنشان کرد: میزان پذیرش بیماران هم در شهریور ماه امسال نسبت به خردادماه چهار و نیم برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری بستری های کرونایی در کاشان نسبت به 10 روز قبل

افزایش 3 برابری بستری های کرونایی در کاشان نسبت به 10 روز قبل