مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:252020-09-26اقتصادي

جناب رییس جمهور! راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان ندارید


نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به رییس جمهور با بیان اینکه هیچ راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان را ندارید، گفت: البته نخبگان اقتصادی و سیاسی فقط همین چند نفری نیستند که اطراف شما بوده و خروجی عملکرد هفت ساله ایشان جامعه را دچار این وضعیت نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی در نامه ای خطاب به رییس جمهور از وضعیت کنونی اقتصاد کشور انتقاد کرده و خواستار اقدام دولت برای مهار مشکلات فعلی شد.

متن این نامه به شرح ذیل است: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب  آقای روحانی سلام علیکم چندی است که بازار آشفته ایران در تمامی کالاها، عرصه زندگی را بر مردم تنگ نموده، به طوری که تأمین مایحتاج روزانه مردم نیز برای عده ای غیرممکن شده است.

حداقل دو مجموعه بانک مرکزی و وزارت صمت در کنترل این آشفتگی یا ایجاد آن نقش اساسی دارند.

سؤال این است که قیمت دلار تا کجا برود شما دست به کاری می زنید؟ قیمت ها چقدر زندگی ها را متلاشی کند وارد میدان می شوید؟ عملکرد رئس کل بانک مرکزی را با آمار گزارش شده رسمی خود آن بانک با آمار منتشر شده قبل از ایشان مقایسه کنید و ببینید موفقیت یا عدم موفقیت چقدر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناب رییس جمهور! راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان ندارید

جناب رییس جمهور! راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان ندارید