مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-26اجتماعي

استاندار خوزستان: حدود 700 روستای استان با تنش آبی مواجه هستند


استاندار خوزستان با بیان اینکه از چهارهزار و 200 روستای این استان حدود 700 روستا با تنش آبی مواجه هستند گفت:این مساله نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در آیین آبرسانی به روستاهای حاشیه رودخانه دز (روستاهای مسیر جنوب) بیان کرد: تلاش برای رفع مشکلات آب روستاهای دور دست استان خوزستان به مراتب بیشتر از روستاهای اهواز بوده است که نمونه آن روستاهای حاشیه دز، قلعه سحر و غیزانیه می باشد.

وی افزود: پیش از این جشن آبدار شدن روستاهای کارون گرفته شد و درحال حاضر تمرکز بر روی آبدار کردن روستاهای اهواز است هرچند این به معنای غفلت از روستاهای سایر شهرستان ها نیست.

باوجود همه مشکلات اما مسئولان شهرستان و شرکت آبفا برای بهره برداری از این پروژه تلاش کردند.

شریعتی گفت: پروژه آبرسانی دب حردان در بخش اسماعیلیه و قلعه سحر در دستور کار قرار دارد که انتظار داریم شرکت آبفا به زودی این پروژه ها را نیز به اتمام برساند.

وی ادامه داد: تامین آب شرب سالم حق مردم و تکلیف دولت و حاکمیت است ما نیز تلاش کردیم این حرکت را تا آبدار کردن آخرین روستا به سرانجام برسانیم، استان خوزستان دارای وسعت زیاد، پراکندگی بالا و در عین حال رودخانه‌های پرآب است که نتیجه آن فراوانی روستاها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: حدود 700 روستای استان با تنش آبی مواجه هستند

استاندار خوزستان: حدود 700 روستای استان با تنش آبی مواجه هستند