مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-26سياسي

قهرمانان واقعی به عنوان الگوی جوانان معرفی شوند


رییس قشر بانوان شهرستان سرخه در بسیج جامعه زنان گفت: ما وظیفه داریم شخصیت های خوب و قهرمانان واقعی را بشناسیم و به عنوان الگو به نسل جدید معرفی کنیم.

- زهرا وطنی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه در خصوص اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال پیغام فتح به نسل امروز ضمن اشاره به کتاب هم رزمان حسین (ع) اظهار کرد: این کتاب مجموعه سخنرانی های مقام معظم رهبری در دهه محرم در اوایل انقلاب است.

وی اضافه کرد: حضرت آقا در بحث معرفی امامان و شناخت آن ها دو فایده یادگیری منش، سیره، سلوک و نگرش امامان و ائمه اطهار (ع) را نسبت به مسائل مختلف بیان می کنند و معتقدند وقتی ما به کیفیت زندگی ائمه نگاه کنیم، می توانیم کیفیت زندگی خویش را با آن ها منطبق کنیم.

رییس قشر بانوان شهرستان سرخه در بسیج جامعه زنان تصریح کرد: بالطبع شهدا نیز خاطرات و وصیت نامه هایشان مملو از الگوبرداری از سیره ائمه (ع) است، وقتی ضرورت داشته باشد ما سیره ائمه (ع) را بدانیم از این جهت که زندگی خود را شبیه به آن ها کنیم، زاویه و فاصله خودمان را با زندگی ائمه کم خواهیم کرد تا بتوانیم در معیت امام بمانیم.

وطنی پور با بیان اینکه یکی از راه های خوب و پرفایده آن است، به افرادی که از ائمه (ع) تأسی کردند، تمسک جوییم، افزود: اگر ما بتوانیم یاد شهدا را زنده نگه داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان واقعی به عنوان الگوی جوانان معرفی شوند

قهرمانان واقعی به عنوان الگوی جوانان معرفی شوند