مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-26سياسي

ایستادگی انقلاب اسلامی مقابل دنیای کفر و استکبار


امروز در مقابل هرگونه تهدیدی قادر به پاسخگویی هستیم و اگر چیزی می گوییم قدرت عملی کردن آن را هم داریم و این یکی از برکات خون شهدای دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار بوعلی در آیین یادواره شهدای دفاع مقدس و بازسازی عملیات فتح المبین که صبح امروز در شهرستان مرودشت برگزار شد، اظهار داشت: بازسازی عملیات فتح المبین در شهرستان مرودشت با توجه به فرصت کمی که در اختیار دست اندرکاران آن قرار داشت یک کار کم نظیر بود.

  وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقابل تمام دنیای کفر و استکبار ایستاده است، گفت: در این کشور انقلابی رخ می دهد و مردمان مسلمان به نام دین در مقابل تمام دنیای کفر می ایستند و پرچم اسلام را بلند می کنند طبیعی است دنیای کفر نمی خواهد و نمی تواند بپذیرد در هیچ جای دنیا چنین کشوری باشد و کشوری در جهان اسلام در موضوعی مقتدر باشد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در این کشور، انقلابی رخ داده که شعار دین می دهد و مخالف اهداف دنیای کفر است، گفت: دنیای کفر و استکبارنمی توانند چنین کشوری را بپذیرند لذا از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه ها و آشوب ها شروع می شود و بعد هم رژیم بعث را مامور حمله به کشور ایران می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی انقلاب اسلامی مقابل دنیای کفر و استکبار

ایستادگی انقلاب اسلامی مقابل دنیای کفر و استکبار