مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-26ورزشي

پاسخ فدراسیون فوتبال به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس


به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با عنایت به اظهارات امروز رییس محترم فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی پیرامون مباحث مربوط به اساسنامه فدراسیون و به جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل به اطلاع می‌رسد: 1- درباره مباحث مطروحه پیرامون اداره فدراسیون فوتبال با سرپرست و ارتباط آن با موضوع فیفا، آقای فروردین به شکل غیرمنصفانه تلاش‌های مجموعه فدراسیون فوتبال در صف و ستاد و همچنین مساعی هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور، باشگاه‌های کشور و سایر اعضای مجمع را زیر سؤال برده است.

1 - 1- در یک سال اخیر که بخش اعظم آن مقارن با ویروس منحوس و همه‌گیر کرونا بوده، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با همراهی صورت گرفته در ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و ستاد ملی مبارزه با کرونا، خانواده مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، لیگ دو، لیگ سه فوتبال، لیگ‌های فوتبال و فوتسال بانوان، فوتبال ساحلی و.

را به سرانجام رساند و این در حالی است که در بسیاری از ورزش‌های دیگر و همچنین فدراسیون‌های بین‌المللی، مسابقات در این هنگام تعطیل شد و حتی مشخص نیست چه زمانی قرار است برگزار شود.

2 - 1- در بحث تیم‌های ملی که مورد اشاره نماینده محترم مجلس شورای اسلامی است به اطلاع می‌رساند در همین مدت اردوهای تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و فوتسال با نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ فدراسیون فوتبال به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس

پاسخ فدراسیون فوتبال به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس