مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-26اقتصادي

ازسرگیری پروازهای ترکیه به فرودگاه امام(ره) پس از 6 ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از فرودگاه امام خمینی (ره)، علیرضا مجذوبی گفت: با شیوع بیماری کووید 19 در جهان شاهد کاهش سفر ها و به دنبال آن لغو پرواز ها در اکثر کشور ها از جمله کشورمان بودیم به طوری که بر اساس گزارش اتحادیه بین المللی .

- معاون بهره برداری فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: پرواز های هواپیمایی ترکیه به تهران پس از وقفه شش ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از فرودگاه امام خمینی (ره)، علیرضا مجذوبی گفت: با شیوع بیماری کووید 19 در جهان شاهد کاهش سفر ها و به دنبال آن لغو پرواز ها در اکثر کشور ها از جمله کشورمان بودیم به طوری که بر اساس گزارش اتحادیه بین المللی فرودگاه ها ACI میزان مسافران جابه جا شده در فرودگاه های جهان در سه ماهه نخست سال جاری میلادی 26.

4 درصد و در سه ماهه دوم همین سال 89.

6 درصد نسبت به سال 2019 کمتر بوده است.

وی ادامه داد با کاهش محدودیت های وضع شده در کشور ها برای مقابله با کووید 19، شاهد رونق گرفتن آرام مسافرت های هوایی هستیم هرچند بر اساس پیش بینی نهاد های بین المللی تعداد مسافران در صنعت حمل و نقل هوایی تا سال 2023 به میزانی که در سال 2019 بود نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری پروازهای ترکیه به فرودگاه امام(ره) پس از 6 ماه

ازسرگیری پروازهای ترکیه به فرودگاه امام(ره) پس از 6 ماه