مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-26اقتصادي

افتتاح بزرگ ترین واحد نساجی شمال غرب کشور با مشارکت بنیاد برکت


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد 183 هزار شغل با مشارکت و سرمایه گذاری این بنیاد در واحدهای تولیدی خبر داد.

- به  گزارش گروه اجتماعی فارس امیرحسین مدنی در جریان سفر به استان آذربایجان غربی و افتتاح بزرگ ترین و مجهزترین واحد نساجی در شمال غرب کشور گفت: بنیاد برکت از طریق مشارکت و سرمایه گذاری 51 هزار میلیارد ریالی در واحدهای تولیدی در قالب طرح اشتغال زایی بنگاه محور، موفق به ایجاد 183 هزار فرصت شغلی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور شده است.

وی از مشارکت اقتصادی بنیاد برکت با 360 بنگاه تولیدی خبر داد و افزود: فعالیت این بنگاه ها علاوه بر ایجاد تحول در تولید و اشتغال کشور، باعث صادرات 70 میلیون دلاری شده است.

بنگاه های مشارکتی بنیاد برکت از سال 98 که تحریم ها علیه کشور اوج گرفته است تا به امروز 27 میلیون دلار از محصولات خود را صادر کرده اند.

مدنی تصریح کرد: بنیاد برکت پس از ثبات و به سوددهی رسیدن، از 255 بنگاه خارج شده و سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت که برای افتتاح شرکت حریر ریس ارومیه به استان آذربایجان غربی سفر کرده بود، افزود: این شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین و مجهزترین واحدهای نساجی کشور ظرفیت تولید سالیانه یک هزار تن انواع نخ های دوخت، گلدوزی و فانتزی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگ ترین واحد نساجی شمال غرب کشور با مشارکت بنیاد برکت

افتتاح بزرگ ترین واحد نساجی شمال غرب کشور با مشارکت بنیاد برکت