مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-26فرهنگي

فردوس حاجیان و تئاتری که در دوران کرونا کارگردانی کرد


چهارمین جشنواره دانشگاهی نمایشنامه خوانی دفاع مقدس با تقدیر از رشادت های فردوس حاجیان جانباز هشت سال دفاع مقدس و نیز سیزده گروه شرکت کننده در این رویداد در فرهنگسرای نیاوران به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره نمایش نامه خوانی دانشگاهی تئاتر دفاع مقدس، پیام فردوس حاجیان از جانبازان دفاع مقدس که به خاطر شرایط بیماری و اثار جراحت شیمیایی از هشت سال دفاع مقدس نتوانست در مراسم حضور داشته باشد، نیز در این مراسم قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده بود : از اینکه دست اندرکاران جشنواره در دل بحران ناشی از شیوع کروناویروس تمام سعی خود را کرده اند تا یاد کهنه سربازان وطن را گرامی بدارند به سهم خود به عنوان عضو کوچکی از این قافله سپاسگزارم .

نمایش آرش شهر سوخته بخش طبی چهار روایت دردناک مصدومان بمباران شیمیایی و قربانیان سلاح کشتار جمعی است که اینجانب یکی از قربانیان همین سلاح اهرِمن نهاد هستم و به دلیل شدت بیماری اخیر و هشت ماه توقف در قرنطبنه علیرغم میل و رغبت نتوانستم خودم را به جشنواره برسانم، طی ساعتها تمرین و کارگردانی از طریق واتساپ و تلاش بی وقفه و بی امان جناب آقای مقداد کامیاب اسلامی چه در تمرینات مداوم در مقام بازیگر اصلی و چه در ساماندهی گروه منسجم به همراه بازیگران آهنگسازان ، نواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردوس حاجیان و تئاتری که در دوران کرونا کارگردانی کرد

فردوس حاجیان و تئاتری که در دوران کرونا کارگردانی کرد