مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-26ورزشي

استقلال مقابل پنبه کار ؛ حمله به رکوردهای حریف ازبک


استقلال روز چهارشنبه با ارائه یک بازی روان توانست الاهلی عربستان را با 3 گل مغلوب کند و به عنوان اولین تیم ایرانی راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، آبی‌ها با توجه به کنار گذاشتن الهلال از دور رقابت‌ها در این مرحله باید به مصاف پاختاکور ازبکستان بروند.

هرچند هواداران استقلال کنار گذاشتن الهلال از رقابت‌ها را یک خوش‌شانسی بزرگ می‌بینند اما نباید فراموش کرد که پاختاکور رقیب آسانی برای آبی‌ها نخواهد بود.

تیم ازبکستانی در خط حمله‌اش مهاجمان زهرداری چون سران و ماشاریپوف را دارد.

پاختاکور تا به حال 14 بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده و سابقه 2 بار حضور در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات(سال‌های 2003 و 2004) را در کارنامه دارد و به هیچ عنوان در رقابت‌های آسیایی تیم کم‌تجربه‌ای نیست.

نکته قابل توجه این‌که 12 بازیکن پاختاکور عضور تیم ملی ازبکستان هستند و در آخرین بازی 9 نفر از آن‌ها در ترکیب اصلی تیم ملی کشورشان حضور داشتند و با این شرایط می‌توان گفت استقلال امشب به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود! نماینده فوتبال کشورمان قرار است برای یازدهمین بار به مصاف یک تیم ازبکستانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا(جام باشگاه‌های آسیا) برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال مقابل پنبه کار ؛ حمله به رکوردهای حریف ازبک

استقلال مقابل پنبه کار ؛ حمله به رکوردهای حریف ازبک