مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-26اقتصادي

اصرار دولت بر واگذاری اشتباه کشت و صنعت مغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ماجرای واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با 27 هزار هکتار اراضی مرغوب کشاورزی با عمر 46 ساله که به نگین کشاورزی ایران معروف است، - شنیده ها حاکی از اعمال فشار از سوی برخی دولتمردان برای عدم ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان در شرایط بحران اقتصادی دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ماجرای واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با 27 هزار هکتار اراضی مرغوب کشاورزی با عمر 46 ساله که به نگین کشاورزی ایران معروف است، بیش از دو سال کش آمده و حالا با ورود مستقیم رییس قوه قضاییه به تخلفات سازمان خصوصی سازی در دو بخش قیمت گذاری اندک و عدم بررسی اهلیت خریدار، وارد فاز جدیدی شده است.

با یک حساب سرانگشتی، هر متر این اراضی مرغوب کشاورزی با دراختیارداشتن حقابه سالانه اختصاصی از رود ارس، تنها شش هزارو 500 تومان ناقابل ارزش گذاری شده و متری شش هزارو 800 تومان به فروش رفته بود.

همین امر نیز پیش تر اعتراض های گسترده ای را بر سر این واگذاری ایجاد کرده و بررسی این روند با اعلام جرم دیده بان شفافیت و عدالت، به هیئت داوری واگذاری بازگردانده شده بود.

بنا به گفته رییس سازمان بازرسی کل کشور با توجه به ایرادات جدی که در واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی وجود داشت، هیئت داوری در اردیبهشت جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار دولت بر واگذاری اشتباه کشت و صنعت مغان

اصرار دولت بر واگذاری اشتباه کشت و صنعت مغان