مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26اقتصادي

فعالسازی واحدهای تولیدی راکد در اصفهان/ضعف کار گروهی در تولید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با یاری خانه صنعت و معدن واحدهای تولیدی راکد شناسایی و مجددا راه اندازی خواهند شد.

- سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به یک هزار و 177 طرح راکد و غیرفعال در استان اصفهان اظهار داشت: با احصاء شرکت های تولیدی راکد در استان اصفهان می توان نسبت به فعالسازی مجدد آنها اقدام کرد.

وی افزود: با استفاده از روش های نوین طرح های راکد و نیمه فعال و تملک شده در استان اصفهان شناسایی شده است و با آسیب شناسی و ریشه یابی مساله اساسی طرح رها شده بررسی و مشاوره های لازم به صاحبان تولیدی ارائه می شود.

جمع آوری طرح های راکد اصفهان تا یک ماه آینده معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده طرح های راکد استان اصفهان جمع آوری می شود، بیان داشت: با جذب سرمایه گذار و یا تشویق صاحبان طرح به راه اندازی مجدد می توان نسبت به فعالسازی مجدد این طرح ها امید داشت تا اشتغال زایی استان اصفهان بهبود یابد.

وی اضافه کرد: هدف مهم این است که به دلیل راکد شدن طرح ها و شرکت های تولیدی در استان اصفهان دست یابیم.

قاضی عسگر با اشاره به 40 طرح تولیدی راکد در استان اصفهان ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد و ارائه مشورت های لازم صاحبان تولیدی های راکد در استان اصفهان نسبت به فعالسازی مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالسازی واحدهای تولیدی راکد در اصفهان/ضعف کار گروهی در تولید

فعالسازی واحدهای تولیدی راکد در اصفهان/ضعف کار گروهی در تولید