مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:502020-09-26پزشكي

روند نزولی مبتلایان کرونا در مازندران ادامه دارد


پیک دوم شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به بیماری کووید 19 که از هفته دوم تیرماه امسال آغاز شد به سرعت نیمی از شهرستان های استان مازندران را به وضعیت قرمز کرونایی کشاند، - ایسنا/مازندران پیک دوم شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به بیماری کووید 19 که از هفته دوم تیرماه امسال آغاز شد به سرعت نیمی از شهرستان های استان مازندران را به وضعیت قرمز کرونایی کشاند،این استان ماه هاست وضعیت قرمز روبه رو است اما این روزها کاهش آمار مبتلایان بستری شده در بیمارستان های این استان حکایت از بهبود نسبی اوضاع دارد، هرچند همچنان متخصصان به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک تاکید دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 56 بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 71 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 356 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند ، تصریح کرد: از این تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی مبتلایان کرونا در مازندران ادامه دارد

روند نزولی مبتلایان کرونا در مازندران ادامه دارد