مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:202020-09-26سياسي

خوب شروع می کنیم اما…!


نگرانی از آینده، آن هم نه چندان دور که نزدیک، ناشی از گسترش اپیدمی کرونا و افزایش امواج بیماری آن، نگرانی بسیاری را موجب شده است.

مسئولین در چنین شرایطی هر کاری بکنند، - نگرانی از آینده، آن هم نه چندان دور که نزدیک، ناشی از گسترش اپیدمی کرونا و افزایش امواج بیماری آن، نگرانی بسیاری را موجب شده است.

مسئولین در چنین شرایطی هر کاری بکنند، حتی اگر حالت اضطراری در سراسر کشور اعلام کنند، تا باور و همکاری همه ما (مردم) نباشد، نتیجه ای مطلوب به دست نمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در روزنامه اطلاعات آمده است: دوستی دارم که در رشته تاریخ مدارج دانشگاهی و علمی را طی کرده است و به قول معروف کارشناس تاریخ آن هم به طور اختصاصی تاریخ اجتماعی ایرانی است.

در دیدارهای دوستانه، همواره این پرسش را تکرار می کند و می پرسد: در وادی سیاست چه خبر؟ و پاسخ من هم تکرار این جمله است، همان که در تاریخ بوده و هست: بزن، بکوب! روزی در پاسخ به پرسش هایم رفتارهای فرهنگی و اجتماعی ما ایرانی ها در مسیر حرکت های اجتماعی نکته ای را بیان کرد که بسیار جالب و آموزنده بود.

بخصوص این جمله او که موجب شگفتی و البته حیرتم شد و مدت ها مشغله ذهنی ام که گفت: ما ایرانیان در نگاه به تاریخ اجتماعی خود در برابر حوادث گوناگون، ویژگی هایی داریم از آن جمله اغلب برای مقابله با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوب شروع می کنیم اما…!

خوب شروع می کنیم اما…!