مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:052020-09-26اقتصادي

گرانی مسکن اشک جاجرمی ها را جاری کرد


افزایش روزافزون قیمت مسکن و خارج شدن آن از وضعیت متعارف باعث شده تا در شهرستان جاجرم علاوه بر کمبود مسکن برای اجاره، معضل قیمت ها نیز پیش روی خانوارهای جاجرمی قرار گیرد تا در شرایط فعلی چشم امید خود را مسئولان و تسهیلات بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم، شهر جاجرم از یک سو با داشتن زمین های مستعد شهرک سازی و از سوی دیگر  آمادگی شهروندان خصوصاً زوج های جوان با پرداخت حداقل هزینه برای ثبت نام و یا پیش خرید می تواند راهی برای دور زدن قیمت های نجومی فعلی مسکن های کلنگی داخل شهر داشته باشد.

حال آنکه نداشتن عزم جدی و برنامه درازمدت  توسط متولیان آلومینا برای غیربومیان که به خاطر این صنعت وارد شهر جاجرم می شوند و این شهر را مهاجرپذیر کرده است یکی از دلایل کمبود مسکن در شهر برای خود بومی ها است.

ارائه خدمات حداقلی و نبود زیرساخت های  مانند مدرسه، درمانگاه، سرویس حمل ونقل عمومی توسط مدیران شهرستان از سویی و عدم مطالبه گری شهروندان ساکن در شهرک های مسکونی برای دریافت خدمات عمومی باعث به وجود آمدن ذهنیت بد در شهروندان از این مناطق شده است.

  می توان گفت نداشتن برنامه و در دستور کار قرار ندادن حداقل چند جلسه توسط مدیران و نمایندگان مردم در شورای شهر در خصوص افزایش حریم شهر خود باعث عقب افتادگی و ناامیدی شهروندان از عزمی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی مسکن اشک جاجرمی ها را جاری کرد

گرانی مسکن اشک جاجرمی ها را جاری کرد