مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 03:352020-09-26بين الملل

درخواست عباس برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح در 2021


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن تاکید بر این که فلسطین همواره حامی صلح و سازش عادلانه و دائم بوده از دبیرکل سازمان ملل خواست تا زمینه برگزاری اجلاس بین الملل صلح در اوایل سال آینده را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی از طریق ویدیو کنفرانس در مجمع عمومی سازمان ملل از این سازمان خواست تا در آغاز سال 2021 و پس از انتخابات آمریکا کنفرانس بین المللی را با هدف ورود به یک روند صلح واقعی براساس قوانین بین الملل برگزار کند.

وی گفت که این درخواست با هدف پایان دادن به اشغالگری و به دست آوردن آزادی و استقلال ملت فلسطین و در پاسخ به طرح صلح دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا است که جهان و فلسطین آن را به دلیل مغایرتش با قطعنامه های مشروع بین المللی رد کردند.

عباس ادامه داد: من از دبیرکل سازمان ملل متحد می خواهم که با همکاری کمیته چهار جانبه صلح و شورای امنیت، مقدمات برای برگزاری کنفرانس بین المللی با اختیارات کامل و مشارکت همه طرف های ذی ربط در اوایل سال آینده میلادی را با هدف مشارکت در روند صلح واقعی بر اساس قوانین بین المللی آغاز کند.

به نحوی که به پایان اشغال فلسطین ودستیابی مردم آن به آزادی و استقلال در کشورشان با پایتختی قدرس شرقی در مرزهای 1967 بینجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عباس برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح در 2021

درخواست عباس برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح در 2021