مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-25سياسي

رسیدگی به تک تک نامه های مردم اردبیل در جریان سفر استانی


رییس قوه قضاییه بر رسیدگی به تک تک نامه های مردم اردبیل در جریان سفر استانی تاکید کرد و گفت: انتظار من این است که مسئولین حاضر در جلسه نامه های ارسالی از ناحیه دفتر را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر ، آیت الله رییسی در جریان هفدهمین سفر استانی خود، در جلسه شورای عالی قضایی استان اردبیل اظهار کرد: برداشت کلی ما این است که عملکرد مدیریتی قضایی در استان اردبیل عملکردی خوب و قابل ستایش است.

رییس قوه قضاییه با اشاره به جمع آوری حدود 3 تا 4 هزار نامه مردمی در استان اردبیل گفت: ویژگی این نامه ها این است که مربوط به سفر ماست و مردم با این امید که رییس قوه قضاییه به استان آنها سفر کرده است نامه را نوشته اند و انتظار حل مشکل خود را دارند.

آیت الله رییسی ضمن تاکید بر رسیدگی به تک تک نامه های مردمی گفت: انتظار من این است که دوستان حاضر در جلسه نامه های ارسالی از ناحیه دفتر را جدی بگیرند و حتی اگر لازم شد به نگارنده نامه زنگ بزنند و مثلاً بگویند در خصوص موضوعی که شما در نامه نوشتید کاری از دست ما برنمی آید و ما نامه را به فلان جا ارسال می کنیم.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه هم در این جلسه گفت: 5 پروژه پیش بینی شده برای استان اردبیل در سال 1400 از محل اعتبارات عمومی خواهد بود که در صورت تصویب شدن، 66 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمومی برای آن اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به تک تک نامه های مردم اردبیل در جریان سفر استانی

رسیدگی به تک تک نامه های مردم اردبیل در جریان سفر استانی