مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-25اقتصادي

23 پروژه مهم استان ایلام تا پایان دولت تامین اعتبار می شوند


در استان ایلام نیز 23 پروژه براساس ارزیابی ها تا پایان دولت شرایط تکمیل شدن دارند و 13 هزار و 790 میلیارد ریال برای اتمام آنها نیاز است که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 430 میلیارد ریال پرداخت شده است.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در استان ایلام نیز 23 پروژه براساس ارزیابی ها تا پایان دولت شرایط تکمیل شدن دارند و 13 هزار و 790 میلیارد ریال برای اتمام آنها نیاز است که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 430 میلیارد ریال پرداخت شده است.

محمدباقر نوبخت در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار کرد: بر اساس ارزیابی ها اجرای این پروژه ها 7480 میلیارد ریال ارزش تولیدات استان را ارتقا خواهد داد.

نوبخت تاکید کرد: با اینکه درآمد دولت کاهش یافته است ولی در تلاش هستیم پروژه ها با تخصیص اعتبار مورد نیز به سرانجام برسند و در استان ایلام نیز 23 پروژه براساس ارزیابی ها تا پایان دولت شرایط تکمیل شدن دارند و 13 هزار و 790 میلیارد ریال برای اتمام آنها نیاز است که از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 430 میلیارد ریال پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در ماه های انتهایی سال جاری بقیه اعتبارات به دستگاه ها تزریق شود و در کنار این پروژه ها اعتبار سایر طرح ها را نیز با اولویت دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 پروژه مهم استان ایلام تا پایان دولت تامین اعتبار می شوند

23 پروژه مهم استان ایلام تا پایان دولت تامین اعتبار می شوند