مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-25اقتصادي

623 هزار دلار صادرات از پایانه مرزی ریمدان انجام شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارسیستان و بلوچستان گفت: امسال تنها از مرز و پایانه مرزی ریمدان جنوب این استان افزون بر 623 هزار دلار صادرات انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در حاشیه سفر به پایانه مرزی ریمدان اظهارداشت: این پایانه نقش و موقعیت استراتژیکی در جنوب سیستان و بلوچستان دارد و این موقعیت سبب شد تا توجه تجار کشور پاکستان به این مرز جلب شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این میزان صادرات از محل ماده 116 هم میزان صادرات انجام شده از طریق این مرز طی پنج ماه ابتدای امسال به 19 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت زمان مشابه سال 98 رشدی 80 درصدی داشته که نشان دهنده ظرفیت های ریمدان در ترانزیت و صادرات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت هایی را در خود جای داده که مورد توجه تجار کشور پاکستان قرار گرفته و سبب شده تا به سمت این مرز گرایش پیدا کنند و با توجه به استقبال آنها این مرز می تواند به یک منطقه آزاد تبدیل شود که اگر شکل گیرد افزایش مبادلات مرزی را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از ظرفیت های پنهان و نهان مرز ریمدان می توان برای توسعه صادرات فرآورده ها و مشتقات نفتی بهره برد که این مهم ایجاد اشتغال و توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

623 هزار دلار صادرات از پایانه مرزی ریمدان انجام شد

623 هزار دلار صادرات از پایانه مرزی ریمدان انجام شد