مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 21:252020-09-24سياسي

نقش بی بدیل جوانان حسینی اردبیل در دوران دفاع مقدس


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اردبیل شهر دارالارشاد و حسینی با وجود جوانان مومن و متعهد در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب ثبت کرد.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اردبیل شهر دارالارشاد و حسینی با وجود جوانان مومن و متعهد در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب ثبت کرد.

به گزارش، سردار جلیل بابازاده قانع شامگاه پنجشنبه در مراسم مجمع الذاکرین که با حضور رییس قوه قضاییه در حسینیه ثارالله سپاه استان اربیل برگزار شد، با گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار کرد: حفظ اصل نظام اوجب واجبات بوده و در حقیقت تنها هسته و مرکزیت انقلاب همین اصل بوده و دیگر مسائل و موضوعات فرع هستند که خوشبختانه امروز مردم انقلابی ایران افتخارات بسیاری به دفتر موفقیت های نظام افزوده اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر جایگاه حسینی استان اردبیل و پیشینه سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در این منطقه اظهار کرد: این دیار، دیار باکری ها و مرحمت بالازاده ها است که در طول هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از مکتب حسینی به میدان جنگ رفته و نام اردبیل را برای همیشه در کارنامه انقلاب و دفاع مقدس درخشان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل جوانان حسینی اردبیل در دوران دفاع مقدس

نقش بی بدیل جوانان حسینی اردبیل در دوران دفاع مقدس