مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 21:152020-09-24سياسي

سوابق و اسناد دوران دفاع مقدس در استان بوشهر جمع آوری شود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سوابق، اسناد، تصاویر و فیلم های مربوط به دوران دفاع مقدس در استان بوشهر جمع آوری شود.

- بوشهر - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سوابق، اسناد، تصاویر و فیلم های مربوط به دوران دفاع مقدس در استان بوشهر جمع آوری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین دشتی عصر پنجشنبه در نشست با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: ائمه اطهار علیهم السلام همگی شهید هستند اما خود نیز مبلغی برای شهیدان کربلا بودند.

وی اضافه کرد: حفظ یاد و نام شهدا وصفی است که اهل بیت علیهم السلام برای ما باقی گذاشتند که این موضوع بعد از شهادت امام حسین علیه السلام شروع شد که در همین زمینه نیز روایات زیادی برای مانا کردن یاد شهیدان به ویژه شهیدان کربلا وجود دارد.

دشتی بیان کرد: بر همین اساس ما معتقدیم که حفظ یاد شهدا جز وظایف شرعی ما بوده و ریشه دینی دارد و اگر از لحاظ عقلی نیز آن را بررسی کنیم موضوعی قابل توجیه است.

امام جمعه موقت بوشهر به هنر اسلامی اشاره و تصریح کرد: هنر اسلامی هنر متعهد است و وسیله ای برای رسیدن به اهداف بلند به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوابق و اسناد دوران دفاع مقدس در استان بوشهر جمع آوری شود

سوابق و اسناد دوران دفاع مقدس در استان بوشهر جمع آوری شود