مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 18:352020-09-24سياسي

اصلاح ساختارهای اداری فسادزا ضروری است


رییس قوه قضاییه با تاکید بر اجرای فعالیت های شفاف و بدون ابهام در ادارات، گفت: سازمان ها و دستگاه های اداری در کشور در زمینه بسترهای فسادزا باید حساس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در محل سالن ولایت اردبیل برگزار شد، با تاکید بر انسجام و اتحاد بین مدیران ادارات، گفت: مدیران ادارات بایستی برای پیشرفت در امور و رفع مشکلات مردم، اتحاد و انسجام داشته باشند و از اختلاف و تفرقه پرهیز کنند چرا که یکپارچگی بستر و زمینه توسعه یافتگی در حوزه های مختلف می باشد.

وی در خصوص مسائل و مشکلات موجود در استان اردبیل که توسط مدیران ادارات عنوان شد، اظهار کرد: مسئله مربوط به کارخانه نئوپان خلخال و کارخانه سیمان اردبیل بایستی توسط سازمان بازرسی و بخش قضایی دادگستری مورد توجه قرار گرفته و در خصوص رفع مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شود تا بیش از این شاهد کاهش فعالیت های این کارخانه ها و افزایش بیکاری در این راستا نباشیم.

رییس قوه قضاییه با ابراز تأسف از رکود کارخانه بزرگ سبلان پارچه اردبیل، گفت: خاک خوردن چرخ های خیاطی در کارخانه سبلان پارچه به مدت 9 سال مدام، باعث رنجش خاطر مردم و افزایش بیکاری و در نهایت مشکلات اقتصادی در جامعه می شود که با اقدامات داخل استانی و هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختارهای اداری فسادزا ضروری است

اصلاح ساختارهای اداری فسادزا ضروری است