مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-24سياسي

استاندار گلستان: 10 پروژه اساسی را برای توسعه استان دنبال می کنیم


10 پروژه اساسی را برای توسعه استان موردنظر قرار داده ایم و تلاش می کنیم معضلات آنان را مرتفع کنیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: 10 پروژه اساسی را برای توسعه استان موردنظر قرار داده ایم و تلاش می کنیم معضلات آنان را مرتفع کنیم.

هادی حق شناس امروز در جلسه شورای اداری استان و بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: باید بتوانیم به درستی هشت سال دلاور مردی رزمندگان را به نسل های بعد منتقل کنیم چرا که در تاریخ ایران هرگاه شرایط توسعه فراهم شده، دشمنان مانع از شکل گیری پیشرفت و توسعه می شوند.

در دوران دفاع مقدس به معنای واقعی سرمایه های اجتماعی فوران می کرد و امام به واسطه مهم ترین عنصر سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردم توانست راهبردهای مناسبی را در دفاع مقدس ارائه دهد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در ارتقای سلامت اداری از 65 درصد به 71 درصد رسیده ایم و این در واقع منطبق با فلسفه انقلاب است.

استاندار گلستان بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی ظرف مدت 10 روز آینده طرح های خود را ارائه داده تا با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس بتوانیم آن را پیگیری کنیم و به نتایجی دست یابیم.

حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اولین واحد مسکونی در مناطق زلزله زده رامیان به مرحله سقف رسیده است، گفت: و تلاش داریم با توجه به نزدیک شدن فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: 10 پروژه اساسی را برای توسعه استان دنبال می کنیم

استاندار گلستان: 10 پروژه اساسی را برای توسعه استان دنبال می کنیم