مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-24سياسي

بزرگداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت مقاومت و صبر ملت ایران است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در واقع گرامیداشت 40 سال ایثار، ازخودگذشتگی و صبر ملت بزرگ ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوسط سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.

اوحدی در این مراسم گفت: امروز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنا به فرمایش حضرت امیر المومنین علی (ع) باید تاریخ را مرور کنیم و در اخلاق، رفتار و حالات شهدا نظر کنیم و مانند آنها آنگونه قدم برداریم که گویی با آنها زندگی کرده ایم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه گلزارهای مطهر شهدا قطعه ای از بهشت هستند ادامه داد: گلزارهای شهدای ما به فرمایش همیشه تأکید و سفارش فرموده اند سرشار از حماسه، شهادت و از خودگذشتگی است.

اوحدی افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در واقع گرامیداشت 40 سال ایثار، ازخودگذشتگی، جانفشانی و صبر ملت بزرگ ایران است.

بزرگداشت 40 سال مقاومت و پیروزی و عبور باعزت مردم از بحران ها و موانع مختلفی که استکبار جهانی و دشمنان اسلام با خیال خام خود سر راه ملت ما قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت مقاومت و صبر ملت ایران است

بزرگداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت مقاومت و صبر ملت ایران است