مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-24اقتصادي

تردد در جاده های آذربایجان شرقی 19 درصد کاهش یافت


رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: طی 6ماه اول امسال تردد در جاده های ارتباطی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد بلوکی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت بیش از 118 میلیون و 300 هزار تردد خودرو در محورهای مختلف آذربایجان شرقی ثبت شده است که از این تعداد 86 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک و 14 درصد نیز اختصاص به وسایل نقلیه سنگین داشت.

وی اظهار کرد: آمار فوق با توجه به اطلاعات به دست آمده از تعداد 82 دستگاه ترددشمار آن لاین در محورها و جاده های مواصلاتی مختلف استان ثبت و ضبط شده است.

بلوکی محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی را با بیش از 20 میلیون و 70 هزار، تبریز- صوفیان را با بیش از 9 میلیون و 492 هزار و ایلخچی- آذرشهر را با بیش از 6 میلیون و 453 هزار تردد شلوغ ترین محورها و جاده های آذربایجان شرقی اعلام کرد.

وی ادامه داد: محور بناب– مراغه با بیش از 2 میلیون و 569 هزار تردد نیز در رده چهارم پرترددترین محورهای استان طی 6 ماهه اول سالجاری قرار گرفته است.

بلوکی اضافه کرد: محورهای رفت و برگشت تبریز- خواجه و محور میاندوآب-ملکان نیز از دیگر محورهای پرتردد آذربایجان شرقی طی 6 ماه اخیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده های آذربایجان شرقی 19 درصد کاهش یافت

تردد در جاده های آذربایجان شرقی 19 درصد کاهش یافت