مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-24اجتماعي

برپایی ایستگاه های فرهنگی تبلیغی اربعین حسینی در سواحل مازندران


دبیر ستاد اربعین حسینی سپاه کربلا مازندران با اشاره به حضور مسافران در تعطیلات دهه آخر صفر در سواحل و جنگل های مازندران گفت: ایستگاه های تبلیغی و فرهنگی برای اربعین حسینی توسط بسیجیان در سواحل و مناطق آسیب پذیر استان برای مسافران برپا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عباسپور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده نگاه موکب داران مجموعه سپاه استان این است تا موکب های اربعین حسینی محدود به اربعین نشوند و در قالب کمک های مومنانه، محرومیت زدایی و ساخت خانه های محروم فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل جامع اربعین توسط سپاه کربلا استان تدوین و به نواحی بسیج استان ابلاغ شد است، افزود: هفته ای که به اربعین حسینی منتهی می شود سپاه کربلا با مشارکت نواحی بسیج در شهرستان ها اقدام به اجرای برنامه های مذهبی و محرومیت زدایی در قالب برنامه های تبلیغی، فرهنگی، تئاتر، مسابقات و.

خواهد کرد.

دبیر ستاد اربعین حسینی سپاه کربلا مازندران تاکید کرد: یک حرکت ارزشمند که امسال در دهه نخست محرم در استان اجرا شد تبدیل هر خانه به حسینیه و عزاداری مقابل درب خانه ها بوده که این فرهنگ در اربعین حسینی نباید نادیده گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی ایستگاه های فرهنگی تبلیغی اربعین حسینی در سواحل مازندران

برپایی ایستگاه های فرهنگی تبلیغی اربعین حسینی در سواحل مازندران