مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-24سياسي

پیشگیری، مهمترین اصل در حفاظت از عرصه های ملی است


رییس دادگستری شهرستان ابرکوه گفت: در راستای صیانت از اراضی ملی باید پیشگیری همراه با فرهنگ سازی و آموزش را به عنوان مهمترین اصل در حفاظت از عرصه های ملی در دستور کار قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی رحمت زاده صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ابرکوه اظهار کرد: صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال، مسئله ای مهم و اساسی برای دستگاه قضایی بوده و با حساسیت خاصی نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا می کند.

وی بر قاطعانه عمل کردن تمامی دستگاه های متولی در اجرای وظایف قانونی خود تاکید کرد و افزود: تمامی نهادهای اداری، حاکمیتی، دولتی یا غیر دولتی می بایست در جهت اجرای قانون و پیشگیری از وقوع جرم توجه و دقت کافی را داشته باشند.

رییس دادگستری شهرستان ابرکوه گفت: با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، باید اراضی را از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ داشت.

رحمت زاده تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه اقدام در خصوص تصرفات غیرمجاز اراضی ملی و دولتی مراتب را به دستگاه قضایی و نهادی ذی ربط اطلاع دهند.

وی بر پیگیری بودجه طرح جامع حد نگار و نظارت بر مصرف آن، تأکید و خاطرنشان کرد: اجرای طرح جامع حد نگار می تواند از بسیاری از تعدی و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری، مهمترین اصل در حفاظت از عرصه های ملی است

پیشگیری، مهمترین اصل در حفاظت از عرصه های ملی است