مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-24بين الملل

دریاسالار ژاپنی: کیم جونگ -اون در سال 2018 از سوء قصد جان سالم به در برده است


گفته می شود چهار عضو خدماتی ارتش کره جنوبی که ادعا شده درگیر در انجام یک سوء قصد دراماتیک علیه رهبر کره شمالی بوده اند، در حالی که سعی به فرار از طریق یک قایق ماهیگری داشته اند، - گفته می شود چهار عضو خدماتی ارتش کره جنوبی که ادعا شده درگیر در انجام یک سوء قصد دراماتیک علیه رهبر کره شمالی بوده اند، در حالی که سعی به فرار از طریق یک قایق ماهیگری داشته اند، توسط مقامات کره جنوبی دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، دریاسالار کاتسوتوشی کاوانو ، رییس ستاد مشترک نیروهای دفاع شخصی ژاپن به مجله ژاپنی شوکان جندای گفت که کیم جونگ -اون از تلاش سربازان ارتش کشورش در سال 2018 برای سوء قصد به جانش، جان سالم به در برده است.

کاوانو گفت: چهار عامل ارتش کره شمالی تلاش ناکامی برای کشتن جونگ-اون در یک ناحیه ساحلی در منطقه وانسان-کالما - که کیم به طور منظم به آنجا می آمده- انجام داده اند.

کاوانو این طور که از سان نقل شده، گفته است: تلاش های ارتش کره شمالی برای ترور رهبر کره شمالی در منطقه وانسان-کالما ناکام بوده است.

در آن روز چهار نفر فرار کرده و از طریق دریا به سمت ژاپن حرکت کردند.

رییس دفاع ژاپن اضافه کرد که این سانحه پوشش رسانه ای قابل توجهی جلب نکرده زیرا رسانه ها مشغول اختلافی بین کشتی جنگی کره جنوبی و هواپیمای گشت زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاسالار ژاپنی: کیم جونگ -اون در سال 2018 از سوء قصد جان سالم به در برده است

دریاسالار ژاپنی: کیم جونگ -اون در سال 2018 از سوء قصد جان سالم به در برده است