مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-24اقتصادي

اختصاص 700 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فیبر نوری در آذربایجان غربی


مدیرکل ارتباطات زیرساخت آذربایجان غربی گفت: در راستای توسعه شبکه پیشرفته فیبر نوری در آذربایجان غربی، طی امسال 700 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در نقاط مختلف استان در راستای توسعه شبکه اینترنت هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه شاهین برازش در دیدار با فرماندار چالدران اظهار داشت: امسال با توسعه یک هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری در آذربایجان غربی، طول این شبکه به 2 هزار و 600 کیلومتر افزایش یافته است.

وی با اشاره به وضعیت مناسب چالدران و نگاه ویژه به این شهرستان در راستای توسعه ارتباطات زیرساخت به ویژه شبکه فیبر نوری عنوان کرد: این شهرستان جزء 70 مرکز خاص کشور است و بر اساس برنامه ریزی های لازم، به دلیل داشتن چنین شرایط خاص با تامین زمین و مکان مناسب، نمایندگی ارتباطات زیرساخت استان در چالدران راه اندازی می شود.

فرماندار چالدران نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه مخابرات شهرستان بر توجه ویژه نسبت به رفع  این مشکلات تاکید کرد یادآور شد: شرایط به وجود آمده در ایام شیوع بیماری کرونا باعث شده استفاده مردم از اینترنت افزایش یابد.

محمدزاده با بیان اینکه بسیاری از روستاهای چالدران به دلیل عدم پوشش اینترنت در انجام برخی کارها از جمله استفاده از شبکه آموزشی شاد، خرید سهمیه نفت سفید و گاز ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 700 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فیبر نوری در آذربایجان غربی

اختصاص 700 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فیبر نوری در آذربایجان غربی