مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-24سياسي

انتقادات تند امام جمعه بجنورد از مسئولان در حوزه حجاب و عفاف


امام جمعه بجنورد نسبت به بی توجهی مدیران نسبت به مسئله حجاب انتقاد کرد و گفت: باید نمایندگان مجلس برای این موضوعات داد بزنند زیرا نمی توان در وسط میدان بدون پول و بودجه زنده ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در نشست تقدیر از فعالان حجاب و عفاف در خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد حجاب و عفاف در خراسان شمالی ازجمله استان های برتر در کشور است اما هیچ گونه امکاناتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به وجود جریان خطرناک در کشور و استان مبنی بر بی حجابی اجباری در جامعه تصریح کرد: فضای جامعه به سمتی می رود که جریان بی حجابی به فرهنگ تبدیل شده و انگار به صورت اجبار بی حجابی ترویج و استفاده می شود.

وی یکی از علل تولید بدحجابی را تولیدگران پوشاکی دانست که به فکر منافع دنیایی هستند و درد دین ندارد و لباس های مولد فساد را تولید می کنند.

در بازار اسلامی لباس مناسب پیدا نمی شود حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: این لباس در دو مسیر تولید داخلی یا وارداتی به کشور در در دسترس جامعه قرار می گیرد که درنتیجه باعث می شود در بازار اسلامی لباس و پوشش مناسب برای بانوان به سختی پیدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات تند امام جمعه بجنورد از مسئولان در حوزه حجاب و عفاف

انتقادات تند امام جمعه بجنورد از مسئولان در حوزه حجاب و عفاف