مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-24سياسي

حرکت نظام اسلامی در مسیر تمدن سازی/ چهره واقعی استکبار تبیین شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مسیر تمدن سازی حرکت می کند، گفت: باید چهره واقعی استکبار به ویژه آمریکا برای جامعه تبیین و تشریح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان، این روز را یکی از ارزش های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی همه ارزش ها را دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلامی یکی از مهم ترین وقایع تاریخی است، گفت: به رغم همه فشارها و تلاش های دشمنان برای ضربه به این نظام و ملت، انقلاب همیشه در مسیر پیشرفت حرکت کرده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دشمن استکبار جهانی به ویژه آمریکا با انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی سبب احیای باورهای یک ملت و ایستادگی در برابر استکبار شد.

وی با بیان اینکه در طول بیش از 40 سال گذشته دستاوردهای بسیاری را در عرصه منطقه ای و جهانی کسب کرده ایم، تصریح کرد: آشکار کردن چهره واقعی قدرت های سطله گر به جهان مهم ترین دستاورد انقلاب است امام جمعه رشت با اشاره به افول قدرت آمریکا، بیان کرد: باید ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه تبیین و تشریح شود که در این میان رسانه، دانشگاه، حوزه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت نظام اسلامی در مسیر تمدن سازی/ چهره واقعی استکبار تبیین شود

حرکت نظام اسلامی در مسیر تمدن سازی/ چهره واقعی استکبار تبیین شود