مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-24بين الملل

واکنش کوبا به تحریم های جدید آمریکا


وزیر امور خارجه کوبا در واکنش به تحریم های اعمالی جدید آمریکا گفت، تحریم های جدید واشنگتن علیه کوبا از جمله ممنوعیت واردات سیگار و ممنوعیت اسکان مسافران آمریکایی در هتل های دولتی کوبا نقض حقوق شهروندان آمریکایی است و به مردم دو کشور آسیب می زند.

- وزیر امور خارجه کوبا در واکنش به تحریم های اعمالی جدید آمریکا گفت، تحریم های جدید واشنگتن علیه کوبا از جمله ممنوعیت واردات سیگار و ممنوعیت اسکان مسافران آمریکایی در هتل های دولتی کوبا نقض حقوق شهروندان آمریکایی است و به مردم دو کشور آسیب می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، برونو رودریگز پاریلا، وزیر امور خارجه کوبا در پیامی توییتری نوشت: ممنوعیت اسکان مسافران در هتل ها و ممنوعیت واردات کالاها به آمریکا در واقع نقض حقوق شهروندان آمریکایی است و روی خانواده ها در دو کشور تاثیر می گذارد.

دشمنان کوبا به غلط تصور می کنند که این اقدامات فرصت طلبانه و انتخاباتی رییس جمهور ترامپ می تواند اراده کوبایی ها را متزلزل کند.

به دنبال پیروزی انقلاب های کوبا بر رژیم تحت حمایت آمریکا، واشنگتن روابط دیپلماتیک با کوبا را محدود کرد و تحریم تجاری از دهه 60 میلادی علیه این کشور اعمال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کوبا به تحریم های جدید آمریکا

واکنش کوبا به تحریم های جدید آمریکا