مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-24اجتماعي

هیچ موردی از شیوع کرونا در مراکز آموزشی کردستان گزارش نشده است


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: خوشبختانه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور هیچ موردی از شیوع کرونا در مراکز آموزشی نظامی کردستان گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشدند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: بیشترین دغدغه ما تجمع خانواده مشمولان در زمان اعزام است که متأسفانه ایجاد ازدحام شده و با توجه به ویروس کرونا این مسئله می تواند خطرناک باشد که از خانواده های مشمولان تقاضا داریم در بدرقه سربازان حضور فیزیکی نداشته باشند.

مجیدی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 10 درصد رشد اعزام مشمولان خدمت وظیفه عمومی را داشته ایم و از این لحاظ وضعیت مطلوبی در استان داریم.

وی به محرومیت های اجتماعی که مشمولان در صورت غیبت از خدمت سربازی اشاره کرد و افزود: با توجه به قانون جدید کسانی که مشمول هستند و خود را معرفی نکرده اند، شامل محرومیت و محدودیت هایی از لحاظ اجتماعی می شوند که مهمترین آنها عدم به کار گیری در کارگاه و واحدهای تولیدی، ممنوعیت خروج از کشور، عدم بیمه و عدم صدور سند به نام آنان است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: معافیت های تحصیلی با توجه به تأخیر کنکور تا 31 شهریور مشمولان باید وضعیت خود را مشخص می کردند و پس از اعلام نتایج کنکور اعزام آنها با تأخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موردی از شیوع کرونا در مراکز آموزشی کردستان گزارش نشده است

هیچ موردی از شیوع کرونا در مراکز آموزشی کردستان گزارش نشده است