مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-24سياسي

برنامه هایی در حوزه کتاب و ادبیات برای هفته دفاع مقدس


مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مجموعه اقدام های این موسسه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را که همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت است تشریح کرد.

- مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مجموعه اقدام های این موسسه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را که همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت است تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ایوب دهقانکار با اشاره به برنامه های این موسسه به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: برگزاری 26 نشست نقد، بررسی و رونمایی کتاب را با محوریت دفاع مقدس با همکاری نهاد و سازمان هایی همچون سازمان نشر آثار دفاع مقدس (انتشارات صریر)، انتشارات پیام آزادگان، بنیاد سینمایی فارابی، سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، کانون سراسری مترجمان و مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در طول هفته دفاع مقدس پیش بینی کرده ایم تا این موسسه در راستای ادای دین و اجرای وظیفه خود در این خصوص عمل کرده باشد.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، نمایش 57 عنوان کتاب تقریظ شده حوزه دفاع مقدس توسط مقام معظم رهبری را از دیگر برنامه های این موسسه در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هایی در حوزه کتاب و ادبیات برای هفته دفاع مقدس

برنامه هایی در حوزه کتاب و ادبیات برای هفته دفاع مقدس