مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-24فناوري

مراقب کلاهبرداری های از جنس شاد باشید


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: افزایش آگاهی والدین در مورد نرم افزار شاد، باعث خواهد شد تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: افزایش آگاهی والدین در مورد نرم افزار شاد، باعث خواهد شد تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

سرهنگ علی محمدپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اینترنت رایگان و بسته های تشویقی از شگردهای ثابت کلاهبرداران است که با نام اپراتورها و شرکت های مختلف انجام می شود.

وی با بیان اینکه این کلاهبرداری ها به دو شکل انجام می شود، افزود: در حالت اول کلاهبرداران با شهروند تماس گرفته و تقاضای واریز وجه می کنند تا بسته و هدیه را به حساب آنان واریز کنند.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی ادامه داد: در حالت دوم از طریق پیامک لینکی برای شهروندان ارسال می شود که آن لینک برای تخلیه اطلاعات کارت بانکی افراد است.

محمدپور اظهار کرد: شهروندان توجه داشته باشند اگر امتیاز یا هدیه ای اصالت داشته باشد یا طرح تشویقی قرار باشد از سوی اپراتورها به کاربران اعطا شود، حتما باید به صورت مستقیم از طریق سایت و سامانه پیامکی اپراتور انجام شود.

وی افزود: علاوه بر آن در داخل شبکه شاد، مخاطبان باید با مراجعه به تنظیمات نرم افزار، وارد منویی با نام حریم خصوصی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاهبرداری های از جنس شاد باشید

مراقب کلاهبرداری های از جنس شاد باشید