مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-24اقتصادي

مرغ های دلاری!


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: 80 درصد مواد اولیه مرغداری ها که همان نهاده های دامی می باشد از کشورهای دیگر و با قیمت دلار وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی رخ افروز در مورد قیمت انواع محصولات کشاورزی، دام و طیور در بازار اظهار داشت: حدود 80 درصد  مواد اولیه مرغداری ها که همان نهاده های دامی می باشد از کشورهای دیگر و با قیمت دلار وارد می شود که با توجه به افزایش قیمت ارز و بحث های نقل و انتقال با کمبود و افزایش قیمت مواد اولیه و در نتیجه کمبود و افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ مواجه شدیم که اخیراً مواد اولیه ذرت و جو حل شده است و باید با نظارت همکاران وزارت صمت بر حمل و نقل، کشتارگاه ها و واسطه ها از افزایش قیمت جلوگیری شود.

وی افزود: قیمت گذاری با احتساب همه مراحل تولید در بخش تخصصی سازمان با حضور مرغداران انجام می گیرد و با در نظر گرفتن یک سود معقول قیمت نهایی تعیین می شود اما اینکه محصول با قیمت بالاتری به دست مصرف کننده می رسد دلایل دیگری دارد که به نظارت سازمان تعزیرات و وزارت صمت بستگی دارد.

رخ افروز به قیمت محصولات دریایی و ماهی نیز اشاره کرد و افزود: همانند مرغ و تخم مرغ، مواد اولیه برای پرورش آبزیان نیز از خارج از کشور تامین می شود و نرخ ارز در قیمت محصول تولید شده تاثیر گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ های دلاری!

مرغ های دلاری!