مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 02:152020-09-23بين الملل

اذعان مقام آمریکایی به وجود سفیدبرترپنداری در ایالات متحده


سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا طی اظهاراتی در کنگره، سفیدبرتر پنداری را پایدار ترین تهدید از سوی افراد افراطی برای سیاست های کشورش توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، چاد ولف ، سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا روز چهارشنبه در جلسه استماع کنگره، سفیدبرترپنداری را پایدار ترین تهدید از سوی افراد افراطی برای سیاست های کشورش توصیف کرد.

به نوشته خبر گزاری رویترز ، ولف در این خصوص گفت سفیدبرتر پنداری پایدار ترین تهدید از سوی افراد افراطی برای سیاست های ایالات متحده است.

وی افزود اما در شهر پورتلند ایالت اورگان، دادگاه فدرال توسط معترضانی مورد حمله قرار گرفت که نوع هرج و مرج طلبی این ایدئولوژی را دنبال می کردند.

شهر پورتلند در ایالت اورگان سه ماه متوالی یکی از کانون های اعتراضات و تظاهرات علیه نژادپرستی سیستماتیک و خشونت پلیس بود.

این اعتراضات که پس از کشته شدن جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس در ماه مه بر پا شد تا شنبه این هفته ادامه داشت.

اعتراضات شهر پورتلند عمدتاً به خشونت کشیده شده اند؛ به همین خاطر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با اعزام نیرو های فدرال معترضان را سرکوب کرده است.

اما به دلیل مخالفت های فراوان این نیرو ها از پورتلند خارج شدند اما ترامپ تهدید کرد که اگر مقامات داخلی نتوانند این اعتراضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان مقام آمریکایی به وجود سفیدبرترپنداری در ایالات متحده

اذعان مقام آمریکایی به وجود سفیدبرترپنداری در ایالات متحده