مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:502020-09-23اجتماعي

اولین خاکریز همه را مبهوت کرد + ویدیو


12 کیلومتر جاده ساخته شد.

جاده ای که شب عملیات که هوا هم بارانی شده بود بسیار موثر بود و بچه ها سریعاً خودشان را به توپخانه دشمن رساندند و مقدار زیادی امکانات مثل تراکتور برای جهاد سازندگی غنیمت گرفتند و طریق القدس به خوبی انجام شد البته دشمن پاتک های بسیار .

- مهندس ابوالفضل حسن بیگی از روزهایی یاد می کند که اولین خاکریز بچه های جهاد، همه را مبهوت کرد: یک روز که با ماشین جهاد برای بچه های ارتش در حال بردن غذا بودیم به هر سنگری که می رسیدیم با فریاد به ما می فهماندند که توقف نکنید و سریع بروید تا اینکه به پشت تپه رسیدیم و آنقدر تند آمده بودیم که درب دیگ ها افتاده بود و غذا پر از خاک شده بود وقتی به فرمانده گردان رسیدیم مطلب را جویا شدیم که اظهار کردند قبل از شما آمبولانسی در مسیر ایستاده و عراقی ها با تانک آن را منهدم کرده اند و همه نیروها برای اینکه شما سالم بمانید از خیر غذا گذشته اند و آنجا بود که من به فکر چاره ای افتادم .

با بچه های ارتش در خصوص طرح ساخت دژ مشورت کردم و آنها تایید کردند ولی چون می ترسیدند تصمیم بگیرند گفتند که اجازه این کار را از شهید چمران بگیرم.

برای اولین که خدمت شهید چمران رسیدم طرح ساختن دژ ( خاکریز ) برای پوشش رزمندگان را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان ضمن تایید من را به کسب اجازه از آیت الله خامنه ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خاکریز همه را مبهوت کرد + ویدیو

اولین خاکریز همه را مبهوت کرد + ویدیو