مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-23اجتماعي

مورد مشکوک به کرونا در گرمخانه همدان مشاهده نشده است


معاون خدمات شهری شهرداری همدان بااشاره به ضدعفونی مداوم گرمخانه همدان با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: تاکنون مورد مشکوک به کرونا در گرمخانه همدان مشاهده نشده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید علی ضمیر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بر ضرورت جمع آوری متکدیان از شهر تأکید کرد و گفت: جمع آوری متکدیان مستلزم همکاری و تعامل دستگاه های مسئول در این امر است.

علی ضمیر بیان کرد: شهرداری به منظور ساماندهی متکدیان، کارتن خواب ها و افراد بی سرپرست و رفع هرگونه ناهنجاری ناشی از حضور این افراد، از ابتدای سال 99 تاکنون بیش از 60 متکدی را جمع آوری کرده که پس از غربالگری به بهزیستی، کمیته امداد، مراجع قضایی معرفی و یا به خانواده یا شهرستان محل سکونتشان انتقال داده شده اند.

وی با تاکید بر ضرورت جمع آوری متکدیان به عنوان یک معضل اجتماعی توسط دستگاه های متولی افزود: ادارات و نهادهای مربوطه باید برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان به طور جدی همکاری لازم را داشته باشند.

علی ضمیر عنوان کرد: نیروهای شهرداری نسبت به جمع آوری افراد کارتن خواب نیز اقدام می کنند ضمن اینکه بعضی از آنها خود متقاضی اسکان هستند به طوری که هم اکنون 40 نفر از افراد بی سرپناه در مرکز سرپناه شبانه اسکان داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مشکوک به کرونا در گرمخانه همدان مشاهده نشده است

مورد مشکوک به کرونا در گرمخانه همدان مشاهده نشده است