مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-23بين الملل

طالبان: مقامات کابل با ادبیات جنگ طلبانه در پی تخریب صلح هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از اظهارات اخیر معاونان ریاست جمهوری افغانستان مبنی بر عدم وجود مفهوم حاکمیت قانون بین این گروه و نیز استبدادی و دیکتاتوری خواندن نظام متبوع طالبان و جنگ طلب خواندن آن ها، - طالبان با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور افغانستان و معاونانش درباره این گروه تاکید کرد که مقامات کابل با ادبیات جنگ طلبانه در پی تخریب صلح هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از اظهارات اخیر معاونان ریاست جمهوری افغانستان مبنی بر عدم وجود مفهوم حاکمیت قانون بین این گروه و نیز استبدادی و دیکتاتوری خواندن نظام متبوع طالبان و جنگ طلب خواندن آن ها، طالبان تاکید کرد که همانطور که در مذاکره با آمریکا نشان داد در مذاکره جدی است و برای پایان جنگ در افغانستان تلاش می کند.

طالبان با انتشار مطلبی در وبسایت رسمی این گروه نوشت: مقامات کابل تلاش دارند تا مذاکرات را با سخنان واهی، تفرقه افکنانه و دروغ تخریب کنند و مردم افغانستان را در تقابل با این گروه قرار دهند .

در ادامه این مطلب آمده است: این ادبیات که این روز ها از آدرس ارگ منتشر می شود بیشتر از آنکه ادبیات نرم و ملایم و ادبیات صلح باشد ادبیات جنگ و تخریب روند مذاکرات صلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: مقامات کابل با ادبیات جنگ طلبانه در پی تخریب صلح هستند

طالبان: مقامات کابل با ادبیات جنگ طلبانه در پی تخریب صلح هستند