مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-23اقتصادي

افزایش دما در اولین روزهای پاییزی یزد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد برای روزهای پایانی اولین هفته پاییزی این استان، افزایش دما تا سه درجه سانتیگراد را پیش بینی کرد.

- ایسنا/یزد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد برای روزهای پایانی اولین هفته پاییزی این استان، افزایش دما تا سه درجه سانتیگراد را پیش بینی کرد.

سیدعباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از افزایش دما در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: امروز دوم مهرماه نوسانات دمایی خاصی نسبت به روز گذشته نخواهیم داشت اما از فردا تا شنبه هفته ی آینده مشخصاً در روزهای جمعه و شنبه، دما روند افزایشی تا سه درجه سانتی گراد را تجربه می کند.

وی دمای شهر یزد در شبانه روز گذشته را بین 18 و 33 درجه سانتی گراد در نوسان ذکر و خاطرنشان کرد: امروز بیشینه دمای شهر یزد 32 درجه سانتی گراد و این دما در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه به ترتیب 33، 32 و 36 درجه پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد در مورد گرمترین و سردترین نقاط شهر یزد در شبانه روز گذشته هم تصریح کرد: در این مدت، بافق گرمترین نقطه استان با دمای بیشینه 36 درجه و سبز دشت با دمای کمینه 8 درجه است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما در اولین روزهای پاییزی یزد

افزایش دما در اولین روزهای پاییزی یزد