مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-23سياسي

واعظی: شاهد علامت های مثبتی از کره جنوبی برای پس دادن اموال ایران هستیم


رییس دفتر رییس جمهور درباره آخرین وضعیت مطالبات مالی ایران از کره جنوبی، گفت: اخیرا شاهد علامت های مثبتی از سوی کره جنوبی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از فارس، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مطالبات مالی ایران از کره جنوبی، اظهار داشت: با مقامات کره ای مذاکره کردیم و حتی کار به مقداری تهدید هم انجامید و مقدمات یک سری فعالیت های حقوقی را آغاز کردیم.

وی افزود: اخیرا شاهد علامت های مثبتی از سوی کره جنوبی هستیم منتظریم تا به آنچه گفته اند عمل کنند، تا تصمیماتی که گرفته ایم را اجرا کنیم.

واعظی در مورد اینکه احتمال اعمال محدودیت های جدید برای مقابله با کرونا ، اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که در دو موج اول و دوم کرونا داشتیم، کمیته های زیرمجموعه ستاد مقابله با کرونا این مهارت و آمادگی را پیدا کرده اند که سریع عکس العمل نشان دهند ولی در برخی فعالیت ها به دقت بیشتری در رعایت دستورالعمل ها نیاز دارد و برای برخی فعالیت ها در شرایط سخت باید تصمیماتی بگیریم که در گذشته هم همین کار را کردیم.

واعظی درباره آخرین وضعیت مقابله با کرونا در کشور، عنوان کرد: در 3-4 هفته قبل سفرهایی انجام شده و فعالیت هایی که خلاف دستورالعمل های ابلاغی بود صورت گرفته که در نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: شاهد علامت های مثبتی از کره جنوبی برای پس دادن اموال ایران هستیم

واعظی: شاهد علامت های مثبتی از کره جنوبی برای پس دادن اموال ایران هستیم