مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-23سياسي

بیشتر پروژه های نیمه تمام مدارس، دولتی اند


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه غالب پروژه های نیمه تمام، دولتی است گفت: تکمیل پروژه های مشارکتی در دستور کار و اولویت برنامه های سازمان و ادارات کل است.

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه غالب پروژه های نیمه تمام، دولتی است گفت: تکمیل پروژه های مشارکتی در دستور کار و اولویت برنامه های سازمان و ادارات کل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشستی مشترک با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ و رییس و اعضا هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه ویژه به مدارس مناطق محروم و تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام مشارکتی در اولویت کارهای ماست این در حالیست که مسئولان به استان های محروم باید نگاه ویژه ای داشته باشند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این جلسه با بیان اینکه سازمان به رفع محرومیت ها اهتمام جدی دارد و لازم است در این رابطه یک نیازسنجی دقیق صورت گیرد، اظهارکرد: تقویت و توسعه حوزه مشارکت های مردمی و بهره مندی از ظرفیت تشکل ها، اصناف، جامعه صنعتی و بازرگانی می تواند در این زمینه راهگشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر پروژه های نیمه تمام مدارس، دولتی اند

بیشتر پروژه های نیمه تمام مدارس، دولتی اند