مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-23اقتصادي

احیاء 25 واحد صنعتی در دستور کار حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از دفتر ایسنا در یاسوج بازدید کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از دفتر ایسنا در یاسوج بازدید کردند.

سید حشمت الله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) بازدید و با خبرنگاران این دفتر خبری از نزدیک گفت وگو کرد و گفت: یکی از رسته هایی که می تواند به اشتغالزایی کمک کند طرح مشاغل خانگی است که با توجه به استعدادها و ظرفیت های هر منطقه برنامه ریزی شود.

اخیرا تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی منعقد شده است که معتقد هستیم این نهاد علمی می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفاء کند.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح پتانسیل ها و ظرفیت های هر منطقه مشخص شود تا جهاددانشگاهی بتواند آموزش های لازم را جهت توانمندسازی واجدین شرایط بدهد تا زمینه ایجاد شغل بصورت خانگی فراهم شود، سپس بازاریابی در دستور کار قرار گیرد و این اقدامات بر کاهش نرخ بیکاری استان موثر واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء 25 واحد صنعتی در دستور کار حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد

احیاء 25 واحد صنعتی در دستور کار حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد