مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-23دانش

جشنواره «از حماسه تا حماسه» در دانشگاه آزاد برگزار می شود


سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دستورالعملی، جزییات جشنواره «از حماسه تا حماسه» دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

- سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دستورالعملی، جزییات جشنواره از حماسه تا حماسه دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، فرزاد جهان بین دستورالعمل جشنواره از حماسه تا حماسه دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

جهان بین در این دستورالعمل تأکید کرده است: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اهمیت استفاده از رسانه های مجازی به عنوان یکی از قطب های اثرگذار و بستری مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی، در نظر دارد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، جشنواره سراسری از حماسه تا حماسه ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار کند.

براساس این دستورالعمل؛ اهداف برگزاری جشنواره از حماسه تا حماسه ، باز روایت حماسه های چهل سال بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجلیل از مقام شامخ شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی و روشن نگه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «از حماسه تا حماسه» در دانشگاه آزاد برگزار می شود

جشنواره «از حماسه تا حماسه» در دانشگاه آزاد برگزار می شود