مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-23پزشكي

بیش از 6 میلیون دام و طیور در بوشهر تحت معالجه قرار گرفتند


رییس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری به بیش از 909 هزار راس دام و پنج میلیون و 872 هزار قطعه طیور خدمات درمانی ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر فرزانه افری صبح چهارشنبه اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 9 هزار و 339 مراجعه کننده در سطح استان توسط دامپزشکان بخش دولتی و خصوصی تحت معاینه، معالجه و یا عمل جراحی قرار گرفتند.

وی افزود: در شش ماه گذشته چهار هزار و 472 رأس دام و شش هزار و 968 قطعه طیور در بخش دولتی و تعداد 909 هزار و 796 رأس دام و همچنین پنج میلیون و 872 هزار قطعه طیور در بخش خصوص تحت معالجه قرار گرفتند.

رییس اداره دارو و درمان دامپزشکی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بررسی توزیع اقلام دارویی که با ارز دولتی وارد کشور می شوند بازدیدهای مکرر از مراکز انجام شد و در این مدت تعداد 788 مورد بازدید و رصد و پایش دارو و واکسن از مراکز پخش دارو، داروخانه ها، مراکز مایه کوبی، کارخانه خوراد دام و طیور و دامداری ها و مرغداری ها و همچنین 70 مورد بازید مشترک نیز به همراه ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات به عمل آمده است.

وی در خصوص تعداد صدور پروانه های جدید در شش ماه گذشته و همچنین تعداد مراکز فعال بخش خصوص در استان بوشهر نیز گفت: از ابتدای سال تا کنون دو پروانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 میلیون دام و طیور در بوشهر تحت معالجه قرار گرفتند

بیش از 6 میلیون دام و طیور در بوشهر تحت معالجه قرار گرفتند