مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-23ورزشي

گرداب مشکلات نفت مسجدسلیمان عمیق و عمیق تر ...


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از این که متوجه شد حجم مشکلات موجود در این باشگاه وسیع تر از تصوراتش است، استعفا داد تا همراه با نفتی ها در گرداب مشکلات غرق نشود.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از این که متوجه شد حجم مشکلات موجود در این باشگاه وسیع تر از تصوراتش است، استعفا داد تا همراه با نفتی ها در گرداب مشکلات غرق نشود.

17 شهریورماه مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان در تهران با مجتبی حسینی برای هدایت این تیم در لیگ بیستم به توافق رسیدند اما این مربی که فکر نمی کرد مشکلات نفت آن قدر زیاد باشد که نتواند در مسجدسلیمان کار کند، شب گذشته (یکم مهرماه) عطای سرمربیگری نفت را به لقایش بخشید و رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینی در بخشی از متن استعفای خود که در یکی از سایت های ورزشی منتشر شده، آورده است: وقتی پیشنهاد نفت را قبول کردم امید داشتم با توجه به وعده ها و امیدواری ها بتوانیم در کنار هم یک فصل باشکوه و موفق را پشت سر بگذاریم.

تصوری که داشتم این بود که موانع و مشکلات طبق وعده ها برطرف و کنار زده خواهد شد اما طی مدت اخیر هیچ تلاشی برای این موضوع ندیدم.

همان وعده هایی حسینی را مجبور به استعفا کرد که از فصل گذشته تاکنون تمام هواداران چشم انتظار تحقق آن ها از سوی مسئولان هستند و شاید باید همچنان نیز منتظر بمانند زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرداب مشکلات نفت مسجدسلیمان عمیق و عمیق تر ...

گرداب مشکلات نفت مسجدسلیمان عمیق و عمیق تر ...