مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-23اجتماعي

پروژه فاضلاب به ترافیک سنگین شهر کرمان دامن زده است


پلیس راهور کرمان یکی از عوامل تاثیرگذار در ترافیک سنگین شهر کرمان را اجرای پروژه فاضلاب عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نجفی صبح چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه در خصوص ترافیک سنگین چهارراه سمیه بیان داشت: به دلیل وجود ساختمان های پزشکان در این محل و اینکه مسیر دسترسی بسیاری از نقاط پر سفر شهر در این محدوده می باشد این مسیر دارای ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به دلایل سنگینی بار ترافیک در این محدوده افزود: نکته مهمی که موجب شده تا شاهد ترافیک سنگین در این محل باشیم انجام عملیات عمرانی پروژه فاضلاب شهر کرمان می باشد که بخش زیادی از خیابان اشغال شده و تأثیر بسیاری بر ترافیک این منطقه گذاشته است که پس از پایان یافتن پروژه شاهد روان شدن ترافیک در این مسیر خواهیم بود.

نجفی با اشاره به حضور مستمر پلیس در این محدوده گفت: متأسفانه ترافیک این منطقه یک ضعف است؛ این مسیر دارای ظرفیت محدود و مشخص است اما حجم زیادی خودرو باید در این مسیر تردد کنند که قاعدتاً در ساعات پیک باعث سنگینی بار ترافیک و محدودیت هایی می شود که ممکن است برای شهروندان آزار دهنده باشد.

لزوم پرهیز از پارک دوبله خودروها وی گفت: متأسفانه برخی از رانندگان در این مسیر به صورت دوبله اقدام به پارک خودروی خود می کنند طبعاً بر بار روانی ترافیک اثرگذار است و موجبات ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه فاضلاب به ترافیک سنگین شهر کرمان دامن زده است

پروژه فاضلاب به ترافیک سنگین شهر کرمان دامن زده است