مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-23دانش

ملایر به دنبال ثبت نخستین داروی کرونا


کارشناس مسئول مرکز رشد و فناوری شهرستان ملایر به فلسفه به وجود آمدن پارک های رشد و فناوری اشاره کرد و گفت: این پارک ها ارتباط بین صنعت و دانشگاه را برقرار می کنند و زیر مجموعه وزارت علوم و معاونت علمی فناوری هستند.

- مظفر عسگری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این پارک ها در مراکز استان ها مستقر بوده و شعبات آنها مراکز رشدی هستند که در سطح شهرستان ها مشغول به فعالیت اند، تصریح کرد: این مراکز رشد همان فعالیت های پارک علم و فناوری را انجام می دهند و با راه اندازی آنها در شهرستان ها همه پتانسیل موجود در مراکز استان واقع نخواهد شد، از طرفی حمایت ها در کل استان پخش شده و رفت و آمد به مراکز استان کمتر می شود.

وی مخاطبان پارک های علم و فناوری را عموم مردم عنوان کرد و افزود: مخاطبان ما فقط دانشگاهیان نیستند و تمام قشرهای جامعه از جوان تا مسن را شامل می شود، در واقع ایده ای که می تواند درآمد و اشتغال ایجاد کند، مهم است.

عسگری با اشاره به اینکه همه ایده ها ملاک عمل ما نیست، خاطرنشان کرد: مخاطب ما طرح های نوآورانه است یعنی طرح نمونه مشابه نداشته باشد یا اگر دارد، هایتک باشد که شرکت های محدودی آن را انجام دهند و هم اینکه طرح از نظر اقتصادی توجیه پذیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر به دنبال ثبت نخستین داروی کرونا

ملایر به دنبال ثبت نخستین داروی کرونا